piątek, 20 czerwca 2014

Violetta 3 - Nowa piosenka " En Gira ''


Słyszeliście już urywek piosenki ? Przypadła wam do gustu ? Na pewno chcecie dowiedzieć się o niej trochę informacji ! To właśnie jeden z lepszych postów na tym blogu. Dzięki tego rodzaju postów macie szansę dużo się dowiedzieć. Niby jedna rzecz, a wiele informacji. Zapewniam was, że jak usłyszycie chociaż kawałek tej piosenki pokochacie ją. 

Styl : Piosenka jest radosna, szybko wpada w rytm. To znaczy, że choreografia musi być również szybka i rytmiczna.

Kto ją zaśpiewa ? : W tej piosence udział biorą główni bohaterzy serialu.

Zdjęcia : Pozwoliłam sobie na zrobienie kilku zdjęć podczas nagrywania piosenki.
Gdy bohaterowie śpiewali tą piosenkę byli szczęśliwi. To świadczy o tym jak bardzo kochają śpiewać razem.
Tekst : Jeszcze zanim wstawię tekst powiem wam, że tekst jest nawet o tym co ich spotkało.

Tekst :
Gira el mundo y yo puedo parar 
Un avión cada día y viajar y viajar
Gira las estrellas ya la lo puedo sentir
Rayos y centellas todos quieren venir
....
Gira mi canción
Gira mi canción
Tłumaczenie :
Świat się kręci i nie może się już zatrzymać
Samolot na co dzień, i podróżujemy, i podróżujemy 
Kręcą się gwiazdy i już mogę to poczuć
Promienie i iskry, wszyscy chcą przyjść
....
Obraca się moja piosenka
Obraca się moja piosenka

Chciałabym wam też powiedzieć, że " En gira '' to po Polsku '' W trasie ''.

Proma piosenki :


Jak wam się podoba piosenka ? 

2 komentarze: