poniedziałek, 9 czerwca 2014

Pytania i odpowiedzi

W tym poście napiszę jakieś pytanie i na nie odpowiem. Pytania są oczywiście na temat Violetty ;)
Martina podczas koncertu w Paryżu.


Jaką postać lubisz najbardziej :
 Vilu, Fran, Leon i Ludmi, jednak najbardziej to Vilu ;)
Za co ją lubisz :
Za to, że jest szczera, miła i fajnie się ubiera. Jest dla mnie wzorem do naśladowania.
Ile masz rzeczy z serialu
Na to nie odpowiem, ponieważ mam ich strasznie dużo !
A ile masz gazetek ?
Wszystkie. Są bardzo ciekawe !
Od kiedy lubisz serial ?
Od września 2013, bo wcześniej tego nie nawidziałam , aż oglądałam powtórki i mnie to nawet wciągło.
Jaką piosenkę lubisz najbardziej ?
Juntos somos mas i Euforie.
Co dzięki serialu zrozumiałaś ?
Przede wszystkim to, że muzyka wiele potrafi zmienić w życiu.
Którą piosenkę umiesz najbardziej ?
EN MI MUNDO.

Jak na  dziś to tyle, ale niedługo kolejne ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz