czwartek, 14 sierpnia 2014

Violettowa zagadka - Jaki Violetta ma telefon ?


Wiele osób trudzi się pytaniem " Jaki telefon ma Violetta ". Odgadnięcie zagadki wydaję się trudne a dla mnie nawet proste, jak dla mnie, przypominam. To co jest w dalszej części posta to tylko moja opiania, nikt nie musi się z nią zgadzać, ale możecie się chyba zgodzić ? :D

W drugim sezonie telefon przypominał iPhone i raczej można powiedzieć, że to iPhone, w kolorystyce biało-różowej.
 Tu też może się wydawać, że te różowe " coś " to telefon. Lecz to jest MP4 ( chyba MP4, bo mi się ta cała technologia czasem myli ^^ )
Tu zaś widzimy białe coś przy uchu Violetty i to również jest telefon.
SUMA :
Violetta ma i telefon i iPhone. Wydaje mi się że ma dwa po to by jak z jednym coś nie halo to ma drugi.

TERAZ LG L5  II W PROMOCJI, KUP I ZOSTAŃ JAK VIOLETTA.

Czyżby telefon Violetty w V3 ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz