piątek, 29 sierpnia 2014

[ Nowości ] Kalendarz szkolny 2014/2015

By Tini Mechi - nie kopiować!!!!
Dziś swoją premierę ma Kalendarz Szkolny on przyda  nam się w roku szkolnym 2014/2015. Jego cena wynosi 9.99 - Tanio czy drogo ? Osobiście raczej średnio a w środku znajdziecie :
Plan lekcji
Quizy
Naklejki
Porady
Kalendarz na te 10 miesięcy
Co dalej to w dalszej części
Można ją zakupić : Empik, Kioski, dobre sklepy z zabawkami.  Owa książka jest bardzo przydatna więc najlepiej kupcie ją przed pierwszym dniem, lecz myślę że spodoba się bardziej V lovers młodszym w wieku 8-10 lat. Otóż znajdziecie tam różne naklejki, oczywiście wszystko w środku na postawie drugiego sezonu. Znajdziecie również tam konkursy. Z tego co ja już tam przeczytałam to prawda, znają się na rzeczy :-) Wydawcą jest Firma EGMONT. A pamiętacie ten kalendarz?

                                     
A wy zamierzacie kupić ?

1 komentarz:

  1. Ja nie kupiłam, dlatego że dla mnie jest za mało miejsca na pisanie zadań i poza tym według mnie kalendarz jest trochę nieodpowiedni dla osób ze starszych klas :). No ale post świetny! :3

    OdpowiedzUsuń