niedziela, 13 lipca 2014

Recenzja - Perfum Violetta od firmy La Rive


Nie dawno na Polskich rynkach zagościły perfumy i dezodoranty z Violetty. Są one w różnych cenach, jedne drogie, drugie tańsze. Najczęściej możecie je zobaczyć w ...
* Smyk
* Drogeriach 
* Dobrych sklepach z rzeczami z Violetty.
Dziś mam dla was recenzje perfumu '' Dance ''. Zapraszam do czytania posta.

Mini Wywiad :
* Gdzie i po ile kupiłam ? 
* W drogerii oraz po 19.50. Szczerze co myślę o cenie ? Taka w sam raz nie za tania ( bo czemu perfum ma  być np. 5 zł ), ale też nie za droga. Ale myślę, że powinno kosztować 15,50. To tylko moje zdanie.
* Dlaczego akurat ten ? Ładnie pachnie, ładne pudełko oraz perfumik ( szklaneczka z perfumem ).
* Jak często go używam ? Raz dziennie lub raz na dwa dni.
* Kiedy najlepiej go używać ? Polecam na spacer w niedzielę oraz tygodniu, na jakąś okazję, a czasem nawet normalnie bez okazji :D
* Korzystałaś kiedyś z firmy La Rive ? Nie :D
* Co byś zmieniła ? Nic
* Polecasz ? Tak, szczerzę mówiąc.
_________________________________________________________________________________

Perfum ma słodki zapach, czyli ładnie pachnie jak już wspomniałam. W tym perfumie także spodobała mi się zakrętka perfumika. Ładne serduszko, no nie ?
Oto jak wygląda z tyłu :


Perfum ten oceniam 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz