piątek, 14 listopada 2014

[Premiera] Sekretnik 3!


Dziś jest premiera " Sekretnika 3 ". Na pytania, rzeczy o nim, ceny itp. odpowiem w poście, czyli w dalszej części. Lecz mniejsza z tym. Także jutro lub pojutrze zrobię recenzję, bo  mam go już od niedzieli która była ostatnio (09.112014) Jeśli już go macie lub nie to i tak zapraszam do posta bo będzie się działo. Będzie to jakby w połowie recenzja. Macie już go ? ZaPrAsZaM do PoStA!

Dlaczego masz go już od 09.11.2014 ? Wygrałaś konkurs Ameeta ?
- Nie nie wygrałam go. Jeśli byliście ostatnio w sieciach EMPIK, to może widzieliście Sekretnik. Ja akurat miałam takie szczęście, że go widziałam i skorzystałam z okazji :)

Czy jest droższy czy tańszy ?
- Sekretniki w ogóle mają cenę od 24.99 zł  - 29.99zł. Więc cena się nie zmieniła. Choć ostatnio widziałam, że "Sekretnik2 " jest po 13.99 zł Ja nie kupię, bo mam. Choć z 1.sezonu nie mam, bo nie chcę.

Naklejki, strony .. czy są zmiany ?
- Na pewno w naklejkach : są bardziej dopracowane. W ogóle grafika zewnętrzna jak i wewnętrzna zależy do 3.sezonu.

                        

Poprzednicy :

                                                                     

NOWOŚĆ :


Niby zmiany, ale czy na dobre ? Odp. brzmi " Oczywiście, że tak!" Ale czy można mieć o to pretensję ? No chyba nie ! Oczywiście zachęcam do kupna tej pozycji i innych pozycji :)


 A wy macie już ten Sekretnik ? Podoba się ? 


                                         ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz