środa, 3 września 2014

Top's blog's cz.1


Dziś mam dla was post z blogami. Jak nazwa wskazuje są to Top czyli najbardziej u mnie popularne. Podobny post pisałam prawie 3 miesiące temu. Zapraszam ...


Dzisiaj będą 2 blogi według mnie najbardziej popularne w Polsce.
                            Violetta 2 Polska :

Tak jak w promocji bloga " Twoje najlepsze źródło informacji o serialu " to jest prawda. Dużo postów, każdy post  jest szczególnie dopracowany.
Wygląd bloga : 10/10 Wygląd jest na czasie oraz bardzo ładnie kolory ze sobą grają.
Posty 10/10 : Jak już pisałam są wspaniałe.
Obecność 9/10 : Piszą posty niemal codziennie, ale czasem się zdarzają przerywki, kilku godzinne a ja czasem jestem niecierpliwa ;)
POLECAM BLOGA !!!!

                             Violetta Recenzje 

Ja się nie rozpisuję bo to jest no po prostu no emm... super blog. Jedyny co mnie martwi to przerwy i ostatnio zero postów o V loverce ;( No cóż Ale to jest to samo co blog powyżej.
POLECAM JE ! 

Edit : w drugiej części będą dwa pozostałe najlepsze moim zdaniem blogi. Potem możecie się rozpisywać w komach i ja ocenię wasze i przekonamy kto, które miejsce będzie miało w innych blogach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz